תמיד איתי • פרקי תהלים במהדורות החדשות ב"קול חי" לשלום החיילים

    אתר קול חי 1 Comment on תמיד איתי • פרקי תהלים במהדורות החדשות ב"קול חי" לשלום החיילים
    13:00
    10.05.24
    אבי יעקב No Comments on המונים במסע הלויית מרן האדמו"ר מביאלה זצוק"ל • שידור חי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מערכת החדשות של "קול חי" (93fm ו-92.8fm) החליטה ביום חמישי בלילה, עם תחילת המבצע הקרקעי ברצועת עזה, לסיים כל מהדורת חדשות ברדיו, בפרק תהלים הנאמר על ידי מגיש החדשות, להצלחת המערכה הצבאית בדרום, לשלום החיילים ולרפואת הפצועים.

    אבי רוזן, מנכ"ל "קול חי": "עם תחילת המבצע, חשנו שציבור המאזינים ממתין למנה גדושה של דברי חיזוק והתעוררות בשידור, לצד תפילות ואמירת תהלים להצלחת המבצע הצבאי ולשלומם של חיילי צה"ל בחזית. אמירת התהלים בכל מהדורת חדשות מאפשרת למאזין בבית, במכונית או במשרד, לעצור פעם בשעה את עיסוקיו ולומר יחד עם מגיש החדשות את פרק התהלים. נמשיך בעז"ה לשדר תוכניות מגוונות המתאימות לימים טעונים אלה, מתוך תקווה, תפילה ורצון לחזק ולהתחזק, יחד עם כל עם ישראל".

    בצלאל קאהן, מנהל החדשות ב"קול חי": "מתגובות המאזינים שקיבלנו מאז יום שישי בבוקר, אנחנו מרגישים שהציבור התחבר מאד לאמירת התהלים. כמערכת חדשות ברדיו המוביל במגזר החרדי והדתי, נמשיך לדווח על המתרחש בכל האירועים, וגם להעניק אווירה של חיזוק ותפילה בשידורי החדשות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בס"ד יישר כח גדול, שאתם מקדשים את שמו של ה' בעולם, "ברוב עם הדרת מלך" כך התפילה נשמעת עוד יותר שכולם אומרים את הפרק תהילים.
      חבל שבעוד תחנות רדיו לא עושים את זה.